Kızlar merhaba birsey sormak istiyorum kizim 9 buçuk aylık idrar yolları enfeksiyonu vardı bu yüzden cefaks antibiyotik verdi doktorumuz 7 gündür onu içiyor 7 gundurde kaka yapmıyor ne önerirsiniz sizce normal mi kontrolumuz pazartesi günü bunun için acile götürmek gerekir mi bilemedim karninda şişkinlik sezinledigim bir huzursuzluguda yok