Bbk_01 Arkadaşlar bebeğim 5vbçk aylık 1 yaştan sonra gece uyanması kesiliyor mu cidden memeyi bıraktırınca rahatlar diyorlar doğru mu uyku sorunu ortadan kalkıyor mu. Çünkü deliksiz uyumayı çok özledim ben
queens Muhtemelen alışkanlıktan kalkıyor artık malesef ya tamamen memeden keseceksiniz yada sadece gece beslenmesini keseceksiniz yoksa 5 yaşınada gelse deliksiz uyumaz
Feyzosumunannesi Bbk_01 hayır sütten kesmedim.gece beslenmesi yapıyor bıraksın diye kaşık mama aldım yatmadan yarım saat önce yediriyorum artık inşallah alışır bir an önce
Bbk_01 lceLady biraz rahatladı içim. Sabırsızlıkla büyümesini beklyrm.bazıalrı yavaş büyüsün istiyor ben neden böyleyim bazen düşünüyorum