Sevgili anneler tam 4 aylık kuzum var .bugün 4 aylık aşılarını oldu , kafasında ateşi yüksek çıkıyor .Vücududa 37.2-37.5 arasında gidip geliyor . Nemli serin bir bezle vücudunu siliyoruz ama , bu uygulama bi zarar verir mi bebeğime ? Çok küçük olduğu için tedirgin oldum .Ilık duş aldırdık ama pek fayda etmedi . Calpol da verdik ama düşmüyor , bu ıslak bez ile vücudunu silme işlemine devam edersek bi sorun olur mu , acil yardımcı olursanız sevinirim