Gebelikte bazı seyleri bayıla bayıla yarınlar yokmuscasina yiyebiliyorsunuz çok normal☺️ ben normal hayatımda öyle ahım şahım peynire bayılan bir insan değilim mesela ama kızımda haftada 5 kalıp peynir yiyordum abartısız😁 çıkardığım çocuk peynirin tüm çeşidinden nefret ediyor orası ayrı😑☺️😁