Ar mama fiyatına yine zam gelmiş aptamil 400ml ar mama 590₺ ne olacak böylr bilmiyorum
Bebeğimde 27 günlükken reflü oldugu soyledı. Şuan 3 aylık.
Ar mama kullanmazsam kilo alamıyor kusuyor cok
Bebeğimde süt alerji oldugundan da suphe edıyorum sanırım ozmn mamayı devlet karsılıyormus ama Gastronolojıden 2 aydır randevu bulamadım
Ne yapcagım bılmıyorum mamayı alabılcek durumum yok cok zorlanıyorum
Reflulu bebegı olan anneler ne yapmalıyım bunun baska bı cozumu yok mu