Kızlar 6 ay 24 günlük bı oğlum var ve galiba beni sevmiyor.
Çok üzülüyorum.
Herkesin kucağında durur, beni hiç aramaz bile. Benim kucağımda uyumaz, saatlerce uğraşırım. Babası gelir onun kucağında hemen uyuyakalır.
Babaannesine anneannesine versem 1 saat uyusam hiç annem nerde diye ağlamaz. Umrunda değil çocuğun.
Neden böyle anlamıyorum ama artık çok üzülüyorum. Beni hiç sevmiyor sanırım. Tanımıyor mu acaba diyorum bazen.
Ne bileyim annesini ayırt etmez mi bir bebek 😞