34 günlük anneyim sol göğsümün ucunda çatlak vardı artık kanıyordu danayamıyodum. Sol göğsümü sağdım ve sap göğsümle emzirdim hep. Ama yaram o kadar derindiki iyileşmesi zaman aldı 10 gündür sağıyorum ve tamamen iyileşmiş durumda değil hala. Ve bugün farkettim ki sağ göğsüm aşırı büyük ve aşırı süt geliyor ve sert sağdığım göğsüm ise küçük ve sönük ve az süt geliyor 😞 şimdi eşitlemem için ne yapmam lazım sağmayada korkuyorum artık acısada sol göğsümü vermeye razıyım boyutları eşitlensin yeterki.
Şimdi süt üretimi artması için sağdığım göğsümü mü vermem gerekiyor yoksa biraz küçülsün diye sağ göğsümü mü vermem gerek ? Kafam karıştı ne yapacağımı şaşırdım tecrübeleriniz var mı?
Aslında bi kaç gün daha sol göğsümü sağarsam iyileşecek ama daha da küçülür diye korkuyorum sağmaktan da korkuyorum artık😭😭