Alyamom26 Merhaba arkadaşlar bebeğim 1 yaşında emziriyorumm ve günde bir kere de mama veriyorum bir yere gittiğimde de mama bırakıp gidiyorum .. sorum şu acaba diyorum mama yerinde haftada bir de olsa süt mü versem ? Tereddüt ediyorum bilmiyorum