Nur-Uras Merhaba 1 yaşındaki oğlum geceleri aralıklarla ağlamak uyanıyor bebegi aynı durumu yaşayan yada yaşamış olan var mı acaba
lceLady Nur-Uras evet 1 yastayken dönemsel bi gecişimiz olmustu sonra düzeldi.. 2 yas gumbur gumbur geliyor sukredin 🤣
Ayseaden Bizde şuan 12 aylığız normaldede uyku problemi çeken bir bebek ama şuan geceleri dediğiniz gibi bizde ağlayarak uyanıyoruz çok sık🫠
Nur-Uras lceLady 2 yaşta hadi sendrom zamani deriz diyorum 1 yaşa yeni girdik yaşa girince değişiyor durumlar demek 🥹
Meret 5 gündür aynı durum bizde de var 12 ay 20 günlük demekki hep aynı. Bakalım bugün de uyanacak mi .dün gece 12 den 4 buçuğa 5 e kadar uyumadı hep ara ara agladi