Elif2904 gerileme olabiliyor normal. Yaklaşım önemli. Sürekli “sorun değil olabilir ben şimdi temizlerim sen dert etme” gibi bi tavrınız varsa hiç umursamıyolar kendi kızımdan biliyorum😒 üzülmesin diye hep bu şekilde yaklaştım o da nasılsa sorun değilmiş deyip hep biraz kaçırıyodu. Sonra araştırdım ve kızımla konuştum. Bazen kazalar olabilir evet ama sürekli altına kaçırman normal değil. Çok sıkışana kadar beklememelisin gibi gibi. Bir de hediye verme başlattık. Akşama kadar külot kuru kalırsa akşama küçük bir süprizimiz var dedik. Eğer hiç kaçormadıysa süpriz yumurta, kitap vs gbi küçük hediyeler verdik. Çok taşvik etti kızımı. Bu sayede bir süre sonra alışkanlığa dönüştü şükür. Biraz süre tanıyın ve destekleyin inanın hepsi halloluyor