anneoldumkiben Nemli bi bölgede yaşıyoruz makarnayı bile dolaba koyuyorum. Yer kalmıyor haliyle. Dondurucu aldık buzdolabının dondurucu kısmını sebzelik yapmak istiyorum bu şekilde kullanan varmı? Dondurucuyu yıl boyu açık bırakıyor musunuz?
DAO anneoldumkiben Annemde derin dondurucu var. Çekmeceli olanlardan. Derin dondurucunun içine genelde et koyar. Buzdolabının altında kalan dondurucuyada yazdan kapia biber domates taze fasulye falan atar böyle kullanır. Sormak istediğiniz bu muydu anlamadım ama umarım sizi aydınlatır
Ayssssssssssssss anneoldumkiben ayarını düşüreblrsnz benim annem yazın ayarını normal buzdolabı ayarına getiriyor peynir salça yoğurt ağır şeyleri oraya bırakıyor.
anneoldumkiben DAO buzdolabının dondurucu kısmının derecesini düşürsem sebzelik olarak kullanılırmı? Cevap için saolun
anneoldumkiben Ayssssssssssssss sıkıntı olmuyor değilmi buzdolabının normal kısmı 4 derece buzluk -18 . Buzluğu da 4 yapsak aynı olur değilmi
Ayssssssssssssss anneoldumkiben inan bende ayarlardan pek anlamıyorum size yanlış bilgi vermek istemiyorum ama dolapla aynı olıyor ayarlarına intertten bi bakın isterseniz 🙏
anneoldumkiben Ayssssssssssssss teşekkürler cevap için kullanan varsa yazarsa güzel olur. Pzt servis gelip kurcak onlara sorcam en iyi onlar bilir gibi.