Bizde düşünüyoruz bende şurada bekliyim yazılan yorumları.. inşaallah faydalı birşeyler yazılır 😊siz yolu yarılamışsınız kura bekliyorsunuz ne güzel..darısı başımıza..bu arada benim arkadaşım bu şekilde araba aldı ama onların ki kura şeklinde olan sistem değildi..hiç para vermeden para ödediler para belli bir miktara gelince de arabayı alıp kalanını ödemeye devam ettiler..