kuzeyildiz Merhaba azı diş çıkarma dönemindeki tecrübelerinizi paylaşırmısınız 6 gün olacak neredeyse 37.5larda ateş çıkıyor bizde
Gamze-88 Aynı durumdayız 😓 Ne yapacağımı bilmiyorum sürekli ateş düşürücü vermek te çözüm değil sanki.Ayrıca hasta oldu grip vs öksürük