betipuf Hanımlar. Bebeğim 3 aylık. Başta geniz akıntısı ile başladı. Şimdi ise öksürüyor. Bu öksürmesi çopunlukla kuru öksürük ama arada balgamı varmış gibi öksürüyor. İyileşmesi için tavsiyeleriniz nelerdir.