Selam anneler;
Kızıma sabah saat 8 gibi vitamin damlasını veriyorum 1 gibi de Sideferi veriyorum ama onu sevemedi ve görünce ağzını açmıyor yanaklarını sıkarak veya güldürmeye çalıştığımda anca verebiliyorum birazını da atıyor zaten onuda geri veriyorum hemen 1 ml vermem gerekiyor.. normal kaşıkla versem diye düşündüm bu sefer ek Gıda zamanı zorlanır mıyım dite tereddüt ettim ilaç veriyor diye düşünsün istemem 😂 ya da doktora söyleyip Farklı markaya mı geçsek bilemedim yaa her gün çok zor oluyor