Aliana sezaryen doğum oldukça zor, henüz lohusalığınız devam ediyor. Dikişli bölgeden iltihap tarzı sıvı gelmiyorsa ağrınız olması gayet normal. Benim doğumumun üzerinden 106 gün geçti, dikişli bölgede de üst kısımda da hâlâ his yok. Dikişli kısım değil, ama üst kısım dokununca acır hâlâ.
Muhtemelen doktorunuz 2.ay kontrolü için sizi çağırmıştır. Gittiğinizde her şey yolunda çıkacaktır inşallah. 🙏🍀