Herkese merhabalar 6 bucuk aylık bebeğim var ve göğüs ucum yara oldu bu sebeple emzirmekte işkence gibi geliyor🤦🏼♀️ Zeytinyağıı, kantaron, bephanthol, fito krem hepsini denedim ama uzun süreli tutamıyorum sürekli emmek istiyor sil baştan oluyor kendi sütümde işe yaramıyor. İnternette balmumu diye bir şey gördüm aktardan aldım daha önce kullanan var mı nasıl kullanmam gerekiyor ? Şimdiden teşekkür ederim 🙏🏽