Halil_3006 Ben geçenlerde bir videoda gördüm çok beğendim birazdan yapacağım.
3 yemek kaşığı granül kahve
3 yemek kaşığı pudra şekeri
3 yemek kaşığı sıcak suyu çay süzgeci ile kıvam alana kadar çırpıyorsunuz. (Yorumlarda blender kullananda olmuş) Bardağın yarısına kadar yada daha fazlası buz koyuyorsunuz üzerine bu yaptığınız kahveyi döküyorsunuz bunun üzerine de az süt ekliyorsunuz. Görüntüsü şahane duruyor tadına da yapınca bakacağım.