Dlranlkrn bak brn ilk defa dün kimyonu denedim bendeki gazı çıkardı küçük diye ona içirmiyorum asla ama brn itmeden benim gazım çıkmadı şimdi oğlumda gaz sancısı var başlık açtım ilk defa bugünde uyuyo sancı giriyo uyanıyo acaba ters tepmiş olabilir mi diye yardım için yazdım hani gazı geldiğinde itemiyosa bebek ne bilsin daha beter geri gittikçe ağrı mı yaptı acaba dedim şimdi yine içtim tespit edebilmek için böyle bir ihtimal var mı acaba ya? Denedin mi bilmiyorum ama bir kere saf ev zeytinyağı dene istersen mide yanılıp tepki verebilir ve iyi gelebilir senin bebişe de çünkü aynı şey değil içirdiğinle