Ftmmm111 Baş çevresinin neden ölçüldüğünü bile bilmiyorum 😂 Doktor kontrollerde ölçüyordur illa kı kız bir şey olsa müdahale eder. Belki yanlış ölçtün üstüne gitme bu kadar canım psikolojin etkilenir. Bende sütün yetmiyor dedikleri için kilosuna takmıştım bi de babişkomuzun boyu kısa diye boyuna takmıştım her dakika ölçüyordum ama bir gün sağlık ocağında, özel doktor da ve evde ölçtüm hepsi farklı çıktı 😂