Misraninannesi1 Aşırı terliyorum özellikle bebeğimi uyuturken falan şapır şapır damlıyor önceden böyle olmazdı neden böyle doktora gitmeli miyim
Elif-Liya Misraninannesi1 bende öyleyim ya iki aylık bebişim var daha öncesinde böyle birsey olmuyordu ama anlamadım evet havalar sicak ama insan oturduğu yerde bu kadarda terlemez
Bebegim_28 Misraninannesi1 yeni doğum yaptıysanız normal. Özür dilerim ama birde çok çabuk kokuyor insan o dönem. Kış ayında doğum yaptım ama her gün duşa girerdim o dönemler 🥴
Krkynaleyna Misraninannesi1 bende asla terlemiyorum 😅 Dün komşum şok oldu dedi git tiroidlerine baktır çok ve az terlemekle alakası oluyormuş sizde bi baktırın