Sekerpare_ hahaha benimde öyle babam bi evden 3 kişiye çeyrek taktı ayrı ayrı düğünlerinde hatta biri yarım olabilir birde 2 sine halı almıştı hediye onlar ise bana düğünümde sadece 200 lira verdiler 😀😀
Eşimin de bir akrabasının oğluna kayınpeder çeyrek takmış 200 lirada geline vermiş o bizim düğünde sadece 100 lira verdi kayınpeder sinirlenince söylemiş demiş ama o sünnet olduğunda bende ona çeyrek taktım ya demiş o sırada eşim 7 aylık 😃😃😃😃
Tek çocuk olmama rağmen babamın insanlara taktığı takıların yarısı gelmedi 😀