Nrslcn hayır güzelim aptal değil acemisin yalnızca, alışacak öğreneceksin merak etme her şey tecrübe. Bebekler doğum kilolarında kalmazlar zaten doğduktan sonra kilo verirler 200-300 gram gibi bu normal ama doktorunuzun bahsettiği kilo kaybı daha mı fazla, mama önermedi mi? Şimdi önemli olan bebeğin doyması. Öncelikle her fırsatta emzir aç kalmasın şekeri düşer, bu işin saati dakikası yok. İlk zamanlar bebekler çok uyurlar onun uyanmasını beklemiceksin. Bazı bebekler zor uyanırlar ayaklarını kulaklarını gıdıkla uyandır. Mama konusuna gelirsek, mama yapmayı bilmiyorum demişin çok kolay, mama kutusunun arkasında bile yazıyor ölçülere sadık kalmalısın, sakın ha mamayı fazla koyayım suyu fazla koyayım yapma çocuğun değerleri alt üst olur. İçme suyunu en az 5 dakika kaynatıp soğutacaksın mama yapacağın zaman ısıt ılıştır yap. Mümkünse cam şişede içme suyu al. Antikolik bir biberon al ki gaz yapmasın, he eğer biberona alışmasın yapabilirim diyorsan kaşık biberon kullan ama ben becerememiştim. Günde 6-7 belki daha fazla çişli bezi var mı mesela bu önemli bir ölçüt, varsa sütün yetiyordur aslında. Yenidoğan döneminde kaka çok yaparlar normal.