7 aylık ikiz bebeklerim var gündüz uykumuz berbat durumda çok uykuları var uyumuyor ayağımda sallıyorum beşikte hep uykuya direniyorlar ve çok ağlıyorlar saatlerce artık ben deliricem nerede yanlış yapıyorum uykuları geldiği zamna odalarına getırmeme rağmen böyleler uyusalar yarım saat anca uyuyorlar lütfen bir yardımcı olan bilgisi olan varsa yazarsa çok sevinirim