Kızlar merhaba oğlum bugün tam 9 aylık oldu uykularımız gayet düzenliydi uyku eğitimi aldırdım her şey yolunda gidiyordu ama şu 3 gündür yatağa koyunca uykuya direnme saatlerce ağlama başladı . Uyurken emzikle dalıyordu ama 3 gündür emzik reddi de yapıyor hiçbir şekilde almıyor . Gün içinde huysuz değil ama uyku zamanlarında aşırı huysuz . Sebebi ne olabilir ne yapabilirim 🤦🏻♀️