Umuteylem Bebeğimin kimliğini çıkartmak üzere nüfusa gittiğimizde e devlet üzeri başvuru yapmamiz söylendi dedikleri şekilde yaptık kimliğimiz eve ne zaman gelir bilgisi olan varmı?