noluyasanagenemiros 1 ay 7 günlük oldu bebeğim hala ıkınma problemi var osururken kakasını yaparken uykusundan uyanıyor bu yüzden ağlaya ağlaya nasıl geçicek. Gaz damlası veriyorum nurse ama işe yaramıyor sanırım
DerdimindevasI noluyasanagenemiros malesef bizimki de emerken aynı problemi yaşıyor emmeyi bırakıyor kipkirmizi oluyor.Nurse kaç kez kaç damla veriyorsunuz
askmoglum noluyasanagenemiros bizde 6 aylık olduk hala aynı 3 aylıkken doktora sormuştum normal demişti ama hiçte normal bir durum olduğunu sanmıyorum tekrar götüreceğim doktora
poyrikmoyrik askmoglum merhaba, doktor ne dedi? 5 aylık olacak yakında ve oğlum da aynı. Ikınmaktan uyuyamıyor bir türlü😔
tomvejerry noluyasanagenemiros üç aylık olduk bizde aynıyız biogaia ve sab simplex kullanmama rağmen sabaha kadar ıkınıyo bebeğim ağlaya ağlaya yavrum😥
Beyzanurkuzu_ noluyasanagenemiros 3 ayına kadar kakada da gaz da da hep ıkındı oğlum normal zamanda da ıkınıyordu çatlayacak diye korkuyordum ama geçiyor merak etmeyin