Sevgili anneler ise giderken bebwgimle birlikte krese gotururyorum yani gidip gwlirken ayni servisi kullaniyoruz 21 aylik ve yol yarim saat suruyo asiri huysuzlasiyo servsite yurumek istiyo yerinde durmuyo bagirarak agliyo eline buskivi falan veriyorum ama yine durmuyo telwfonu atiyo ne yapabilirjm sizce fikirlerinize eihtiyqcim var😮💨😮💨