Elif_6671 ben çok çektim hayla da çekiyorum ama doğumdan sonra olmadı 16 aylık kızım yeni oldu daha önce de olmuştu ama bu kadar değil çok acayip bi ağrı ne yatabiliyorsun ne dönebiliyorsun ne de ev süpürebiliyoedun dediğin gibi batıyor bıçak batırır gibi batıyor sol ayağıma kalçama yayılan ağrılar oluyor