Asyalina55 Dikisimin kucuk bir yeri acik yapistirma olan dikislerden doktrruma sirdum sıvı gelmiyorsa sıkintı yok dedi ama bn kokrktum yine de yeniden dikis atma olayi olurmu acaba basina boyle bisey gelen var mi aranizda birlesirmi bu kısım
1cocuksevdasi Asyalina55 nasıl bi yer açılmıştı ya benimde ortada bi yer kabuk bağlamıştı sabah gördüm kabuk kalkmış o yer ikiye ayrık gibi duruyor peçete koydum oraya azıcık minicik sivi akmış doktora gitmeli miyim ya bi yerde daha olmustu o kendi kapandi bunu bilemedim