Kızlar meme +mama şeklinde veriyorum ama bebeğimin bez sayısı 3-4 en fazla birde her altını aldığımda çok az çiş var aç desem mama da veriyorum niye böyle anlamış değilim sabah almıştım mesela az önce baktım bez çok hafif ıslanmamış bile böyle birşeyle karşılasan var mı🤔