Merhaba anneler. Bebeğim 22 günlük sık emzirmeye çalışıyorum bazen uyandırıp emziriyorum ama bu çok verimli olmuyor. Kendi acıktığında yaklaşık 10-12 dakika emiyor bu süre geçen haftalarda 20 dakikayı buluyordu ama şimdi 10 dakikaya kadar düştü acaba doyuyor mu bilmiyorum kafasını da kendi çekiyor sanki bana doymuyormuş gibi geliyor aranızda böyle olan var mı kaç dakika emiyor bebekleriniz? bilgilendirirseniz çok sevinirim 🌸