4 aylık bebeğim var huysuz bi çocuk değil öyle. Ailemin ve kayınvalidemin yanında kalıyorum karışık olarak. Her iki tarafta da televizyondan asla esirgemiyorlar. Karşısında önemsemeden bebekle oturuyorlar ve bebeğim gözünü televizyondan ayırmıyor defalarca uyarmama rağmen. Bugün çok sert konuştum izletmemeleri konusunda. Sorum şu şimdiye kadar ekrana maruz kaldığı sürede zarar görmüş müdür bebeğim? Öyle uzun değil belki 5-10 dakika. Farkedince hemen alıyorum