Benimde sütüm yok ya 3 aylık kızım ilk zmnlar biraz vardı 30 cc jdr daha snra stres çocuğun memeyi tutmaması fln derken mamaya alıştı o süreçte smdi süt artışı çay ve tablet aldım 4 gündür sanıyorum tık yok ne yapacam bilmiyorum o kdr üzülüyorum ki sutumum olmamasına ne yapsam olmuyor