Woman35 O aylarda hemen müdahale edecek kadar yakınında duruyordum ama merdivenleri çıkmasına, kaymasına yardım etmiyordum. Küçük kaydırağın altında bekliyordum kaydıktan sonra düşmemesi için. Şimdi 4.5 yaşında parka gittiğimizde anlaşırız parkın dışına çıkılmaması konusunda kendi başına oynar, kayar, salıncak sırasını bekler, bisiklet alanında bisikletini sürer. Ben de parkın dışında onu gözlemlerim. Anlaşmazlık felan olursa müdahale ederim. Sandalyemde oturup çay, kahve içiyorum ki Biraz özgür bırakman gelişimi için de iyi olacaktır.