Anne sütünün ön sütü yani meme doluncaki ilk sütün laktoz oranı yüksek olduğu için bebekte gaz yaptığını duydum. Bu sütü sağıp sonra bebeğine memede kalan diğer sütü (yağlı ama laktozu az) veren anneler varmış. Sizce böyle bir yol izlesem bebeğimin gazı azalır mı? Çok gazlı bir bebek çok huzursuz oluyor. Sütümün fazlalığı açısından bir sıkıntım yok. Aranızda bu yöntemi yapan var mu