Tugbasel_ benim de 3,5 aydan sonra oldu iştahlı bir bebekti ama noldu bilmiyorum 5,5 aylık olduk hala iştahsız uykuda içirmemi söyledi doktorum 2 aydır tekrar doktora gidemedim ama sağlık ocağındaki ebemiz persentili normal dedi diş diyolar sıcak hava diyolar 150ml 3 biberon süt içiyor günde o da benim zorumla ek gıda deniyorum kabul etmiyor tarhanayı bir birkaç kaşık yedi herşeyi deniyorum olmuyor napcağımı bilmiyorum oturup oturup ağlıyorum sürekli mama hazırlayıp döküyorum 😔