Hanımlar imdat 😂😂 bebeğim henüz 5 ay 8 günlük
5 ayına 1 hafta kala alt dişleri kendini gösterdi.
Aşırı huysuz. Uykuları bölünüyor. E tabi çok kaşınıyor. Ek gıdaya geçmediğimiz için soğuk salatalık diş kaşıyıcı falan veriyorum. Sizce ne yapmalıyım? Ağrıları ne kadar daha devam edecek? Üst dişler de hemen peşine mi çıkacak? Siz
Bebeklerinizi rahatlatmak için neler yaptınız çok iyi geliyor dediğiniz ne var süt küpleri dışında? Teşekkür ederim herkeseeee