uynakbalina malum artık beyaz inciler çıkmaya başladı bebitolarınızın dişlerini ne zaman ne ile fırçaladınız tavsiyeleri bekliyorum
baykuskiz_ uynakbalina cikmaya başladığından itibaren parmak fircayla fircaladim 😄 sonra normal fircaya gectik
Lavantam uynakbalina 10 aylık dişi çıktı şuan 15 aylık 8 dişi var altta iki tane daha ckmaya başladı 10 oldu normal fırçayla fırçalıyorum su kullanıyorum şimdilik macun kullanmıyorum
Hndealnathn İlk 1 yasa kadar her gün silikon parmak fırçayla fırçaladım çocuklarımin dişlerini. Rocs diş fırçası Jack n’jill diş macunu ile devam ettim