leylafaruk11 bende kayınvalidem yanımdayken vermiştim yeni doğduğunda bi 40 gün kadar sonra gitti vermeyi kestim verme yavrum 4-5 aylık olana kadar doktorlar bar bar bağırıyor anne sütünün %90 ı su diye kusmaya gelince olur öyle benim kaç defa kustu yalnız bırakma çocuk hep gözünün önünde olsun kusmuğuyla boğuluyordu bi keresinde Allah korudu mutfakta bulaşıkla uğraşıyordum içim sıkıldı bi bakayım dedim uyurken ağız dolusu kusmuş yan da yatırmamıştım burnu ağzı yüzü full kusmuktu nefes almak için çırpınıyordu ama 40ımız çıkmamıştı daha korkma çok yani büyümüş seninki yine de çok yalnız bırakma sürekli kontrol et emzirdikten sonra da kesinlikle gazını çıkar öyle yatır