aslibayraktar55 Kızlar beneğimin ellerinde kabarcık çıktı ilk çıkanlar söndü bileklerine doğru yenisi çıkıyor doktorlar tam bişey anlayamadı alerjik olabilir dediler sizlerde de aynı durum var mı??