Merhaba hanımlar ben il dışı tercih yapacağım,evimizin bulunduğu ilçe dkab açısından dolu şuan,bende merkezi yazmak durumundayım 50km evimize. Eş durumuna bu dolu olan ilçe açılır mı? Bi de eşim eğer evimizin bulunduğu ilçe açılmazsa tercih yapmadan il emrine kalabilir mi? İl emri ne zaman olur? Doğru mu yapmış oluruz il emrine kalmak için tercih yapmazsak? Bu il emri kesin mi bilgilendirir mısınız lütfen? Tercih yapmamak mı gerekiyor il emri için evimizi ilçeden aldık,il dışına da sadece merkez açıldı.En son yapılan 45 bin atamada ilçe dolmuş ücretli bile bu yıl almayacaklarmış