ilknurcelik Evin sıcaklığı gündüz 25 Derece gece 23 derece civarında doğalgaz yakıyorum düşük ayarda bebeğim kesinlikle kollarını kapatmıyor uyurken haliyle omuzları ve kolları açıkta uyuyor ve emzirken omuzları ve kollarının soğuk olduğunu görüyorum bir iki kez 3 kat giydirdim bu seferde sırtı terledi yine olmadı yani uyku tulumu 23 derece giydirmem uygun olmaz diye düşünüyorum siz ne düşünüyorsunuz?
ikos58 ilknurcelik bızımde genelde ev 25 derece ama gece asla ustunu ortmuyor o yuzden bugun aldık yıkayalım yarın gıyıcek ınsallah 4 aylık 😀
Baynimir ilknurcelik evimiz 22-23 arasi degisyor,biz giydirmeye basladik uyku tulumunu cunku uzerini surekli aciyor yuzu filan buz gibi oluyordu geceleri.
bynduru ilknurcelik doktorumuz gece 18 e kadar dusebilir dedi.biim ev gece 21.benim kizomda elleri kollari acik uyuyor.gece elleri buz gibi.uyku tulumu giydiriyorum
ilknurcelik NaimeYilmaz hayır oda kapısı kapalı aslındq ateş ölçerle omuzlarını ölçtüğümde 36,2 falan çıkıyor yani doktorlara göre normal ama dokunduğumda bana soğuk geliyor.23 derecede bir atlet birde hafif kalınca bir uzun kollu zıbın az mı sizce?
NaimeYilmaz ilknurcelik ben öyle gıydırıyordum artık içine kısa kollu zıbın ustune uzun kollu zıbın gıydırmeye basladım bazen ellerı soguk oluyor ama oda ısısını arttırmıyorum eger ölçer öle olcuyorsa dogrudur bence
ilknurcelik bynduru Baynimir peki terliyor mu gece hiç benim bebeğim çok terleyen bir bebek o yüzden giydirmeyi düşünmüyorum şimdi
Drottin Benim evim geceleri 18-19 derece sıcakta ben asla uyuyamıyorum kızımızinda üstünü bambu yorganla örtüyoruz ona yetiyor
EmineGneDemir ilknurcelik Benimde oğlum kollarını örttürmüyor bu aralar bide battaniyeyi yüzüne çekip kapatma isteği duyuyor bazen yemeye çalışıyor. Doktorumuz inçe giydirip üzerini inçe örtün demişti şuan öyle yapıyoruz havalar çok soğuduğunda anca uyku tulumu giydirmeyi düşünüyorum