Beraninannesii Eşim sabahtan beri uğraşıyor bunun için nasıl olmuş kenarları için yine besik kenar koruyu aldık onu takacagiz 😅
Beraninannesii annekko yaa öyle mi dersiniz aslında ben beğendim 🤗 Odanın genel rengi ahşap tonları kenar koruyucu takınca görünmeyecek bile 😇🥲 minikoglummmmm
Beraninannesii yagmurkokusu_ Evet komple kapatmayı düşünüyor bir kısmı açık bırakıp orayada basamak alma düşüncemiz var 😇
lollapalooza Beraninannesii Ben görüntüsü için yorum yapmayacağım. Eşinizin ellerine sağlık. Ama basamak basamak olduğu için tehlikeli olabilir. Oraya tek tek basıp çıkabilir. Tedbirli olmanızda fayda var.
Beraninannesii lollapalooza Henüz ayağa kalkamiyor o yüzden şimdilik bir sorun yok Trendyolda beğendim aslında ben bunu oradaki yorumlar güzeldi koruyuculuk açısından 😇 birde beşik kenar koruyucu takacagiz güvenli olur gibi düşünüyorum ☺️
menek16 Beraninannesii siz begendiyseniz sorun yok sadece çıkıntı alanlar dikkatimi çekti tehlikeli olmaz mı uyku sersemi çarpabilir diye geldi aklıma ya da benim oglum uykusunda düz duvara tırmandıgı için gözüme batmış da olabilir
Beraninannesii menek16 Çok döne döne uyuduğu için yine yumuşak bu boyda koruyucu aldık onu takmayı düşünüyorum ☺️ birde komple tüm etrafını kapatacağız bu bir kısmı 😇
mysaa1 Beraninannesii Bence olmuş canım ama biraz yüksek gibi geldi 1 boy kısalabilir sadece 😊 güle güle kullansın minik 🫶
baykuskiz_ Beraninannesii ellerinize sağlık ama benim cocuklar bunu kırar ustunr cikar atlar hoplar gozunu çıkarır 😂 sizin cocuk sakinse sorun yok 😄
lollapalooza Beraninannesii Beşik kenar koruyucu ile evet daha güvenli olacaktır. Güle güle güzel günlerde kullansın inşallah
Beraninannesii Halimea Eşimde tam öyle diyor beyaz yaparız birde diye bende vernik atalım yeter diye düşünüyorum 😇