Gazerock Merhaba, çorbaya yağ nane yakarken yüzüme patladı . 2. Derece yanık oldu yüzümde parça parça.Doktora gittim krem verdi güneşten korumamı söyledi.Ama iz kalır diye korkuyorum.Tecrübesi olan var mı? Herhangi bir önerisi olan?
Atesbebek Gazerock babamın kolu komple yanmıştı yanık yağdan her gün düzenli pansumana gitti suyunu çektirdi kremini kullandı. Kocaman yanık inanın 1 gr iz kalmadı. Annem yağı unutmuş tencerede . O da alıp tuvalete atayım derken o zamanlar cahillik bilmiyorduk islak havlu falan o can havliyle götürürken yandı açıdan baygınlık geçirmişti yani . Düzenli pansumana gidin hiç merak etmeyin kalmaz inşallah çok geçmiş olsun
Hayatiseyretmeyegelmisim Direkt yumurta akı surseydin keşke leke asla kalmaz ama hala geç değil soğuk soğuk surebilirsin yanık lekesine de iyi geliyor hemen geçmiyor uzun sürüyor ama leke kalmıyor geçmiş olsun
Gazerock Hayatiseyretmeyegelmisim 15 20 dk akan suyla soğuttum sonrasında aloe vera jel ve bebeğimin kreminden sürdüm stick şeklinde olanlardan. Yumurta akını değil de kavurup yağını duydum.Çiğ yumurta belki enfeksiyon oluşturur yanık bölgesinde diye cesaret edemem.Hafif su topladı şuan çünkü.Leke kalmaz umarım korkuyorum. Melis1706 Elimde kantoron yağı var biraz toparlansın sürmeyi düşünüyorum
melegim71 Gazerock internetten arastirin yumurtayi yagsiz bi tavaya kirip karistira karistra pisiriyosnuz boyle baya yagsi cikiyor onun yagsiini suruyosunuz ve kesinlikle iz birakmiyor ama tavanizi feda etceksiniz bunun icin birde kantaron geçmis olsunn