Kizlar bebeğim 15 aylık dun dustu dustugunde ağzının içini vurdu diş etiyle dudağı bağlayan ince birşey varya o koptu gibi değişik oldu doktora götürdüm kbb götür dedi çok fena kanadı ağzı tabi bir rahatsızlık olmadı çok şükür dünden beri ama ben çok üzüldüm hep birşeyler oluyor çok hareketli hiç durmuyor kendine zarar veriyor sürekli ya koltuğa çıkıp düşüyor ya kafasını vuruyor artık panik atak oldum sizinde bebişler böyle mi napagimi şaşırdım ne zaman düzelir bu tehlikeli çağlar şimdide tırmanıyor her yere koltuklara çıkıyor masalara çıkıyor