Melek1616 iste bizimkide 3 ay kontrolünde doktor ellerinden tutup kaldırmaya çalışınca boynu geriden geliyodu oda başını tutamiyor çocuk nörolojiye gösterin dedi gösterdik evet biraz geriden geliyo ama biraz daha bekleyebiliriz 4. ayda tejrar gelim dedi bu arada gelirken mr çektirin dedi cektirdik iste sonuclari cikmaid hala persembe gunu randveumuz var hala ayni kaldrmiyor kucaktada salliyor iki tarafa