Kubra226 7 ay 2 günlük bazen aaa diyor sürekli konuşuyorum kıtap okuyorum ne zaman Babıldama olur acaba normal mi
Elif_demir2134 Kubra226 canım beni yanlış anlama ama ne bekliyorsun 7 aylık bebekten alfabeyi mi çözsün acaba 😂 kız bırak kendi haline bebek daha yani tabiki konuşamaz 🤭🤭
nazli-06 Kubra226 benım kızım tam 7. Aya gırdıgınde başladı dededede anneanne dıye, dırekt anlıyorsunuz zaten babıldamaya basladıgını, ama benım kızım 41 haftalık dogdu. Belkı sızınkı daha erken dogduysa vardır bırkac haftası
1aysekaplannnn Kubra226 6 aylık kızım ağu der anni tarzında bazen ağzından çıkar bide ayna karşısına geçtiği zmaan kendisiyle çok konuşur ama anlamlı birşey söylemez tabiki sürekli anne baba mama felan diye söyleyin siz birşeyler söylerken sizi dikkatli dinliyor mu yoksa başka şeylerle mi ilgileniyor
Kubra226 Elif_demir2134 canım çevremdeki bebekler konuşunca insan bir sorun mu var diye düşünüyor ne yapmam lazım diye soruyorum. Alfabeyi birinci sinıfta söyler 🙃
Ertugrulsena benim oğlumda yarın 8 aylık olucak aaa diye bağırıyor çığlık atıyor sadece babıldama falan yok zamanla olur sanırım
1aysekaplannnn Kubra226 yavaş yavaş söyler annesi daha çok küçükler 9 10 aylıkken anca babildar tam olarak zaten 1 yaşından sonra konuşur çocuklar şuan daha çok erken 😊
Kubra226 1aysekaplannnn yaa erken mi kuzenımınki beş buçuk aylık kızı da o bugün dedee falan dedi ondan merak ettim 🥰
1aysekaplannnn Kubra226 refleks olarak söylemiş olabilir 5 buçuk aylık bilinçli dede dicegini düşünmüyorum canım sen sürekli bebegunke konuş zamanla söyler merak etme 😊
Kubra226 1aysekaplannnn evet kendi kendine konuşuyor Bizimki babası gelince aa demeye başlamıştı babası yine eğitime gitti suskunlaştı 🥲
1aysekaplannnn Kubra226 sen kendin hergun uyanınca günaydın de anne baba mama dede ozellikle ilk uyandiginda sürekli şöyle algıları daha açık olur csnim
sezer2022 Kubra226 normal de çok konuşan bi insan mısın?? Çünkü ben konuşkan değilim ama ne zaman eve misafir yada çocuk gelse onların gürültüsünden bebeğimde agu ogi konuşmaya çalışıyor 🥹