Annişlerim tuvalet eğitimine giriştim oğlum 30 aylık çok inatçı dediğim dedik bir çocuk bu eğitim konusunda suyuna gitmeye çalışıyorum hiç kızmıyorum sakın kalıyorum sabır gösteriyorum ama bugün 5. Gün olmasına rağmen hiçbir yol katedemedik hala ilk günkü gibiyiz bir ilerme mevcut değil içten içe yiyorum kendimi çok üzgünüm mutsuzum enerjim sıfır tabi çocuğa asla yansıtmıyorum asla .
BENİM SİZE SORMAK İSTEDİĞİM ŞU BİZ BUNU BAŞARABİLECEĞİZ Mİ 5. GUN OLDU ARTİK SÖYLEMESİ Mİ LAZIM yoksa ilerleyen süreçte mi başlıyor söylemeye bir kere bile tuvaleti geldiğini soylemedi ben yakalarsam yaptırıyorum yoksa bulduğu yere yapıyor sizin ne kadar sürede rayına oturdu bu 3, 5 günde mükemmel eğitim verenler nasıl veriyor anlamıyorum abi ya psikolojim bozuluyor ben mi yapamıyorum ara verin erteleyin beze tekrar geçin demeyin sadece nekadarlik bir süreçte rayına oturdu bu iş bunu merak ediyorum ne zaman başladılar sizin bebeler söylemeye cisi kakayi benle aynı süreçteki anneler sizde durumlar neler