begonvilkokusu Tahlil istemeyen bir doktor yüzünden 1 hafta evde çocuğum rota ile cebelleşti. Her gün acile götürüp serum taktırdım, ve rota olduğuna eminim lütfen tahlil yapın yatış verin bu çocuk su içse kusuyor diye doktora söyledim. Kusar kusar iyileşir. Midesini usutmus, bağırsak enfeksiyonu olmuş dedi saçma sapan ilaçlar ile gönderdi.
Bayram diye başka hastaneye çocuk doktoruna götürmüştüm nöbetçi çocuk doktoru vardı, bilir anlar diye. Bayram bitti hafta sonu geçti. Hemen kendi hastanemize, doktora götürdüm. Şikayetler, çocuğumun halı, rengi, zayıflığı ile tahlil sonucu beklemeden yatış verdi.
O yüzden tahlilsiz hiç bir sonucu kabul edip ilaç başlamayın. 🙏🏻
Çok zor zamanlar geçirdi kızım. O çaresizlik bambaşka. Dikkat edin çok.